KAD’ SRCE „PROGOVORI” , RUKA ISPISUJE NAJLEPŠE SMS PORUKE !

 

 

 KAD’  “ PROGOVORI “ , RUKA ISPISUJE NAJLEPŠE SMS PORUKE !

*****************************************************************

 
 pacifik, 24. Nov 2007. 09:04:23
Pa evo malo i od mene stihova
*******************************

I ako nisam neki pesnik
poeziju i rimu da pišem ,
da reči u stihove slažem ,
postoji nešto , što kroz pesmu
želim da ti kažem .

I ako nisam taj talas
koji se kroz buru kreće ,
ili olujni vetar
koji slučajno sa puta skreće ,
možda sam neki zalutali putnik ,
koji traži samo malo sreće….

I ako nisam sunce
koje će da te greje ,
niti ovaj sneg
što bez prestanka veje ,
ni zora koja već odavno sviće ,
možda sam malo zaljubljeno biće….

I ako možda nisam zvezda
koja pada i ostavlja
blistavi trag za sobom ,
možda sam slepi putnik
koji bez snage
stoji tu pred tobom….

I ako nisam blagi vetar
koji sa istoka stiže ,
koji želi da ti pridje
bar malo bliže .
I oako nisam rosa
koja se jutrom bud i,
ne znam da li sam pesnik
il’ se uzalud trudim…

I ako nisam sena
koja te u tišini prati
i zvuk koji kroz vreme
želi da te vrati ,
možda sam tajni poznanik
koji želi da te pamti…

I ako nisam možda
ništa od svega toga ,
možda sam skrivena pahulja
iza snežnih bregova .

 
A , možda tajna , koja se krije
izmedju ovih redova ? !
 

Bojan_Libra, 24. Nov 2007. 18:33:28

**********************************
Znaš onaj osećaj kad je prvi put vidiš

kao da je izronila iz dalekog sna
i neuspeli pokušaj da joj se svidiš
a vetar joj u inat skloni kosu sa ramena..

Oduvek sam znao
da vredi čekati
i da bez prave muzike
ne vredi pevati..

Ako veruješ u čuda
ona se i dese
ako veruješ u ljubav
pusti, neka te ponese..

Svidela mi se pesma i želio sam da je podelim sa tobom….

B.

pacifik, 26. Nov 2007. 11:01:20

********************************
Noćas kada mir u tvom kraju zavlada i budu zaspali svi pa možda i ti ,
neko će znaj biti budan, neko ko bi ti sve u životu dao ,
NEKO KO JE SREĆAN  ŠTO TE JE UPOZNAO!!!


 *******

  Postoje bezbroj zvezda ,

koje svelte u daljini .

Postoji million srca ,

koja pate u tišini.

Postoje ljudi dobri i zli ,

ali samo jedan ANĐEO,

a , to si Ti !

                      Alek    

 

 

Оставите одговор

