TI SI MI PRIJATELJ

 
                                                                                                 

DVA PRIJATELJA

************************

Autor  teksta  je  prijatelj,  kome  ne znam  ime, ali  to  je ipak moj najbolji  prijatelj

 i  prijatelj  mnogih  prijatelja  iz  čitavog  sveta!

 

        Ovo je priča o dvojici prijatelja koji su išli pustinjom.Na putu su se sporječkali i jedan je udario drugog. Udareni se osjetio povrijeđenim, ali je ćutke napisao u pijesku:

        “DANAS SAM DOBIO UDARAC OD SVOJEG NAJBOLJEG PRIJATELJA.”

Produžili su tako sve dok nisu našli jednu oazu gdje su se odlučili okupati. Onaj što je dobio udarac, za malo se nije udavio kupajući se, ali život mu je spasio, onaj drugi.

        Kad’ je došao k’sebi, urezao je u jednom kamenu: “DANAS  MI JE MOJ NAJBOLJI PRIJATELJ, SPASAO ŽIVOT!“

Onaj koji je udario svog najboljeg prijatelja upita: “Kad’ sam te udario, poruku si napisao u pijesku, a sada je urezuješ u kamenu. Zašto?“ Prijatelj mu odgovori: “Kad’ nam netko napravi nešto loše, to TREBAMO ZAPISATI U PIJESKU, da bi vjetrovi izbrisali, ali kad’ netko napravi nešto dobro, to TREBAMO UGRAVIRATI U KAMEN, da ga ništa ne može izbrisati!“

 

                               NAUČI  SE  DA, RANE  UPISUJEŠ U PIJESKU,

                                        A, SREĆU UREZUJEŠ U KAMEN.

 Barbara

 

 

TI SI MI PRIJATELJ

**********************

Autor teksta je poznat, ryzan@sute?.????????, .(on će se prepoznati),

ali bez obzira, što ne dobih ovo pismo lično od njega,-  On mi je prijatelj.

********

*Ako umreš prije mene, pitaj,  

možeš li povesti prijatelja?

*Doživiš li stotu, ja šu živjeti jedan dan manje od sto godina, tako da ne moram živjeti bez tebe.

*Pravo prijateljstvo je kao dobro zdravlje: vrijednost mu se prepoznaje tek, kada se izgubi.

*Pravi prijatelj je onaj koji ulazi,

kada ostatak svijeta izlazi.

*Otac je uvjek govorio: “kada umreš, ako si imao prijatelja, imao si divan život!"

*Ako bi svi moji prijatelji skočili  s’ mosta,

 ja ne bih skočio s’ njima. Bio bih dolje, da ih uhvatim.

*Oberučke, drži pravog prijatelja.

*Osloniću se na tebe, a ti se osloni na mene

i bit će sve u redu.

*Prijateljstvo je jedan um i dva tijela.

*Ne hodaj ispred mene, možda te neću slijediti.

Ne hodaj iza mene, možda te neću voditi.

Hodaj pored mene i budi mi prijatelj.

*Svi čuju što govoriš

Prijatelji slušaju, što govoriš

Najbolji prijatelji slušaju, što ne govoroš.

*Prijatelj je onaj, tko poznaje pjesmu tvoga srca

i može ti je otpjevati, kada zaboravišriječi.

*Idemo različitim životnim putovima, ali sve jedno kuda idemo,

nosimo dio jedan drugog.

*Prijatelji su Božji način, kako brine o nama.

*Stranci su samo budući prijatelji. Prijatelji su kockice

pečene slanine razasute po tanjuru, životne salate.

*

 Ps. Ako dobiješ  jedanput  ovo pismo, ne očajavaj,

jer znaj da ima{š NAJMANJE , JEDNOG PRIJATELJA!

Оставите одговор

