AUTENTIČNE IZJAVE PACIJENATA !

 

       Dugogodišnji zapisi dr. Aleksandra Revisina urađeni zajedno sa petoricom kolega, a na osnovu autentičnih izjava pacijenata na Uroloćkom odeljenju bolnice u Zemunu.

      **************************.

 

  • Snimali me na niskom nivou.

      • Mu{ka `ila mi sve manja i manja.

      • Oseća nesebično mokrenje.

      • Loše stojim sa prostatutom (prostatom).

      • Tako me tu lecke žicne, a sinovac mi radi u statutu (Institutu).

      • Ne mogu da mokrim u dubećem stavu.

      • Pobacila sam kamen iz bubrega.

      • Doktor: "Nemojte sedeti na hladnom."

      Pacijent: "Mi političari imamo "Politiku" i ja uvek sedim na njoj".

      • Bolovi su prilično užasni.

      • Imao sam zapaljenje bubrežnog mišića.

      • “Jaja“ mi se ugrudvala.

      • Doktore mnogo sam razočaran.Ovaj moj vršnjak ni glavu da digne.

      • Imala sam profilaktički (anafilaktični) šok.

      • Da to nije možda spontani rad bubrega?

      • Imala sam smešnu mokraću.

      • Imam apostrofiju (ectopio) testisa.

      • Dr.Revisin: "Spremite se za pregled" (rektalni).

      Pacijent: "Hoću, hoću, ali samo da bude bratski".

      • Imam vedriji testis.

      • ON: Imam vanmaterično ronično zapaljenje.

      • ONA:Svi u porodici imaju NEOFRITIS (Nephritis) bubrega.

      • ON, posle rektalnog pregleda:"A Vi, tako mene na brzinu…"

      • Ja sam paničar i bojim se da mi se prostata ne nagomila u kanale.

      • Dr. Revisin: "Uveče da odsedite 10-15 minuta u toploj vodi".

      Pacijent: "Jel’ na penisu?"

      • Doktor: "Jeste li videli okom krv u mokraći?"

      Pacijent: "Da, pre neki dan su mi bile krvave oči."

      • Bio sam na pregledu prostate i gledao me neki doktor, ali ja pravo da Vam rečem, ne znam čime me je pregledao.

      • Dobio sam plazmu (klizmu).

      • Imam ladan bol tu od dole.

      • Imam tekst(test) opterećenja srca.

      • Kod vas radi Dr.Budimilaja? (Budimlija)

      • Bole me bubrezi. Možda je od kajša, od pantalona.

      • Izlazi mi sok iz čmara.

      • U spermi imam neke grudve koje su tvrde. Ma ne da su tvrde nego TVRDE……

      • Da li radi dr. Nivelin (Revisin)?

      • Hoću kod dr. Skoro (Kostro).

      • Pacijentkinja: Molim Vas. gde je ovde intimna nega?

      • Imam plastični srčani zalizak.

      • Kad svršavam, levi testis oće da mi izađe kroz penis.

      • Albanac, koji je bio na mnogo pregleda: "Bio sam idi mi – dođi mi".

      • Ponekada mi mokraća prosmudi.

            • Boli me prostaka.

      • Ma pustite me kod muškog ginekologa, samo da pitam nešto.

      • Štuca mi glavić

      • Imam kisele bolove tu dole.

      • Uhvati me malaksija.

      • Znate, ne presvlači mi se kožurica.

      • Kakva vam je stolica? Samo jednom sam imao rastur.

      • Jeli Vam to od rođenja?

      – Ne, to je još od pre.

      • Rekao mi je dr.Nikolić da bolujem od prostote.

      • Imam tužne bolove iznad levog jajeta.

      • Imam perverznu kožicu. (frenulum)

      • U stomaku mi grmi, puca i lupa.

      • Na mom, imam belo pranje.

      • Imam grozne pekove.

      • Nije došao do izražaja. (nije imo erekciju.)

      • Pri mokrenju popustim i unazad.

      • U čmaru mi ključa voda, a oko uda kao da su mravi.

      • Nešto mi je dole svrabljivo.

      • Imam pečenje na vrhu udeta.

      • Kad izvršim erupciju. (izliv semene tečnosti-orgazam)

      • Pre sam mokrio po dva fata. (fat = 2 metra)

      • Ja se bazir’o na išijas, a ono ispali bubrezi.

      • Otičem ispod očiju, a ništa mi nije vlažan stan.

      • Imam obešenost jajeta.

      • Lično ga peče kad mokri.

      • Ja Vas, skromno poštujem.

           • Nemamo propust mokraće.

      • Što mali mi više, a on mi ladan i obrnuto.

      • Energičan (alergičan) je na lekove.

      • Peče je angina. (vagina)

      • Imam ogorčene bolove.

      • Došao sam da skinemo tiketu, katedru. (kateter)

      • K’o konja kad ponudiš da pije vode, tako i ja njega ponudim i on uvek mokri.   

 • Peče me muška polna cev, od pola pa napred.

      • Bolovi nisu jaki, ali su zato tupi.

      • Ufati je ovdan (slabine), a onda ufati u stomak pa sastavi se sa glavom i padne u nesvest.

      • Imam mučninu u penisu.(muški polni organ)

      • Bio je lepota 16 cm. Sada je pokvaren i ja sam poražen. (impotentan)

      • U malenkosti (mladosti) mi je jaje bilo veće.

      • Imao sam neku prašinu u bubregu.

      • Vršnjak mi se iskrivio.

      • Na mišiću (penis) mi se nešto belo fata.

      • Boli me tanjište (slabine)

      • Peče me organski pol.

      • Boli me desna moštanica.

      • Imam bolove u guznoj duplji.

      • Zmrćka mi kad idem.

      • Boli me desni rotar. (ureter)

      • Povraćao sam i napred i nazad.

      • Ima skrenozu (sklerozu)

      • Prvo mi kvrcalo, a onda sam imao dva prepada bubrega sa sevanjem u testis.

      • Boli me leva dupna kost.

      • Naleteo sam na neku honorarno, pa mi kesa nema pad, a rupa od mokraće se proširuje.

      • Lično me kičma boli.

      • Treba mi recept i lek za prirodni pokret.

      • Sta piješ? – "Pet na oko" (5-NOK)

      • Na svaki mesec dana imam plod sa ženom.

      • Ujutro osetim zamor levog bubrega.

      • Zuji mi u jajima.

      • Dobio sam malo mutne vode.

      • Zbog čega ste došli?  Zbog odozdo.

      • Pre dva meseca smo izvadili tiket, (kateter) pa sada opet teško mokrimo.

      • Rom: Imao sam sobu 3X3 pa smo se j….., da izvineš k’o mršave svinje. Kako god se okrenem noćom, ona stvar mi pred nosom.

      • Boli me desni tenis.(testis)

      • Prostata mi vlaži i švicuje, naročito sa desne strane.

      • Inače ja sam bolesnik na levom bubregu.

      • Pijem fanfule (kapsule) i take lekove.

      • Na vrhu prirode, da izvinete, hladno mi je kao led, a onda mi je hladno i oko srca.

      • Zabole me kičma trtanica.

      • Ide mi vruća para iz zadnjice.

      • Pa šta da radim, moram da jedem, mokraša traži svoje.

      • U mokraći imam esin koli (Escherichia colli) i bolujem od cisto(Cistitis) – bešike.

• Jeste li imali stolicu pita lekar: "Pa tako malo pustim vetar, malo litnem".

One response to “AUTENTIČNE IZJAVE PACIJENATA !

Оставите одговор

