Priča se o YouTube – Sjeti se Barbara ~ Jaques Prevert

 

NOSTALGIJA
(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Citat

Priča se o YouTube – Sjeti se Barbara ~ Jaques Prevert
    

BARBARA 
autor:  Jacques Prévert 
 
Sjeti se Barbara, bez prestanka je kišilo
nad Brestom toga dana, a ti si hodala, nasmijana
prokisla, radosna, očarana, pod kišom.
Sjeti se Barbara, bez prestanka je kišilo nad Brestom,
a ja sam te sreo u ulici Sijama
smiješila si se, i ja sam se smiješio.
 
Sjeti se Barbara!
Ti koju nisam poznavao,
ti koja me nisi poznavala.
Sjeti se toga dana.
Ne zaboravi, neki čovjek je stajao u trijemu i
viknuo tvoje ime, Barbara……., 
i ti si po kiši k’ njemu potrčala
radosna, prokisla, očarana,
u njegov zagrljaj pala.

Sjeti se toga, Barbara,

I ne ljuti se što ti govorim ti,
ja kažem ti, svima koje volim,
čak i onima koje sam jednom vidIo.
Ja kažem ti, svima koji se vole,
čak i onima koje nisam upoznao.

Sjeti se Barbara i ne zaboravi
tu kišu, mudru i sretnu, na svome licu sretnom.
Nad ovim gradom sretnim,
tu kišu iznad mora i nad Arsenalom,
tu kišu što je pala na brod iz Versara.

Oh, Barbara…….!

Rat je je svinjarija velika i šta je sa tobom sada,
pod kišom kanonada ognja, krvi i čelika?

A, onaj koji te je grlio, zaljubljeno,
je li umro, nestao, ili još uvijek živi?

Oh, Barbara…….!

Bez prestanka kiši nad Brestom
jednako kao i tada,
ali to nije isto, i sve je srušeno.
To su korodne kiše, strašne i neutješne,
to nije oluja više od ognja, krvi i čelika.
To su naprosto oblaci
što kao pseta crkavaju,
kao pseta, što nestaju u mlazu vode
nad Brestom,
da trunu, negdje daleko, daleko, daleko, od Bresta,
od koga ništa ne osta.
 *
NE LJUTIM SE KADA MI KAŽEŠ TI, I JA KAŽEM TI, KADA VOLIM.
KIŠILO JE I NAD NAŠIM GRADOM. PADALE SU PLAVE KIŠE. SETI SE TI, JER JA TE VOLIM!
 

  

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Nada-Barbara

Оставите одговор

