Priča se o YouTube – Čekaj me ~ Rade Šerbedžija

 

Citat

Priča se o YouTube – Čekaj me ~ Rade Šerbedžija

 

 
ČEKAJ ME
interpretacija; Rade Šerbedžija
(((((((((((((((((((
 *
Čekaj me i ja ću sigurno doći,
samo me čekaj dugo.
Čekaj me i kada žute kiše
noći ispune tugom,
čekaj i kada vrućine zapeku
i kada mećava briše,
čekaj i kada druge nitko
ne bude čekao više.
Čekaj i kada pisma, prestanu
stizati iz daleka.
Čekaj i kada čekanje dojadi,
svakome koji čeka.
*
Čekaj me i ja ću sigurno doći.
Ne slušaj kad’ ti kažu
kako je vrijeme da zaboraviš
i da te nade lažu.
Nek’ povjeruju i sin i mati
da više ne postojim,
neka se tako umore čekati
i svi drugovi moji
i gorko vino za moju dušu,
nek’ piju kod ognjišta.
Čekaj i nemoj sjesti snjima
i nemoj piti ništa.
*
Čekaj me i ja ću sigurno doći,
sve smrti me ubiti neće.
Nek rekne tko me čekao nije,
taj je imao sreće!
Tko čekati ne zna, taj neće shvatiti
niti će znati drugi,
da si me spasila ti jedina
čekanjem svojim dugim.
Nas dvoje samo znatćemo kako
preživjeh vatru kletu.
Naprosto, ti si čekati znala,
kao nitko na svijetu.
  *
“NAPROSTO, TI SI ČEKATI ZNALA,
KAO NITKO NA SVIJETU.“

One response to “Priča se o YouTube – Čekaj me ~ Rade Šerbedžija

  1. Ц\’ест магнификуе Хвала вам од срца, искрено Ј\’аиме беауцоуп То је веома лепе Ја вас загрлити јако тешко у све моје срце Нада Добра вечер И још једном хвала вам за овај одличан видео квалитета Текст је знатан Срдачно ваш пријатељ Мицхаел

Оставите одговор

