RADE ŠERBEDŽIJA page No2. ČEKAJ ME

 

RADE ŠERBEDŽIJA

 

GLUMAC, PESNIK, MUZIČAR, PROFESOR I ŠTA JOŠ REĆI?

Page: – No2.
 
FASCINANTNA  INTERPRETACIJA- ČITANJEM ili
RECITOVANJEM POEZIJE, RADE ŠERBEDŽIJA PLENI
VELIKI BROJ NAS, SLUŠALACA!

RADE ŠERBEDŽIJA- ČEKAJ ME
 
 ’’ Čekaj me i ja ću sigurno doći
samo me čekaj dugo
Čekaj me i kada žute kiše
noći ispune tugom
Čekaj i kada vrućine zapeku
i kada mećava briše
čekaj i kada druge niko
ne bude čekao više
Čekaj i kada pisma prestanu
stizati izdaleka
Čekaj i kada čekanje dojadi
svakom koji čeka
i svi drugovi moji
i gorko vino za moju dušu
nek piju kod ognjišta
Čekaj. Čekaj me i ja ću sigurno doći
Ne slušaj kada ti kažu
kako je vrijeme da zaboraviš
i da te nade lažu
Neka povjeruju sin i mati
da više ne postojim
neka se tako umore čekati
I nemoj sjesti snjima
i nemoj piti ništa
Čekaj me i ja ću sigurno doći
sve smrti me ubiti neće
Nek rekne ko me čekao nije:
Taj je imao sreće!
Ko čekati ne zna, taj neće shvatiti
niti će znati drugi
da si me spasila ti jedina
čekanjem svojim dugim
Nas dvoje samo znat ćemo kako
preživjeh vatru kletu
naprosto, ti si čekati znala
kao niko na svijetu. “
VELIKAN GLUMIŠTA SA NAŠIH PROSTORA!
RADE ŠERBEDŽIJA

 

Оставите одговор

