“RODITELJSKO PISMO“

 
 

 
RODITELJSKO PISMO
 
 

 
ZA VAS, KOJI IMATE RODITELJE,
ZA VAS, KOJI STE RODITELJI,
ZA VAS ,KOJI STE IMALI RODITELJE,
ZA VAS ,KOJI ZNATE ONE KOJI IMAJU RODITELJE,
I ZA VAS, KOJI POZNAJETE NEČIJE RODITELJE.

 
 Dragi sine/kćeri,
 
– Sada još nisam ostario, a kada me budeš video takvog,
 budi strpljiv sa mnom i pokušaj me razumeti.
 
– Ako se zaprljam u vreme ručka, i ako se ne mogu sam obući,
budi strpljiv.

 
– Seti se sati, koje sam potrošio, dok sam te tome naučio.

 
– I ako u razgovoru ponavljam iste stvari uvek ponovo,
nemoj me prekidati, saslušaj me!

 
– Kada si bio mali, morao sam ti istu priču čitati uvek ponovo,
pre no što si utonuo u san.


– Ako se ne budem želeo kupati, ne ismejavaj me,
ne vrijeđaj me. Seti se kako sam te morao loviti i izmišljati
hiljadu razloga, da bi ti ušao u kadu.

– Kad opaziš moje nepoznavanje nove tehnologije,

daj mi vremena i nemoj me gledati s’ podsmehom na licu.


– Ja sam tebe naučio mnogo stvari: ’’pravilno jesti,
pravilno se obući, suočiti se sa životom.’’

– Ako nekad u razgovoru zaboravim,
 ili izgubim nit razgovora, 
daj mi malo vremena da se prisetim i ako mi
to ne pođe za rukom, nemoj se uznemiravati.
 
– Nije mi najvažnija stvar na sveetu
naš razgovor, već to, da sam s’ tobom
i da me znaš slušati.


– Ako ne budem želeo jesti, nemoj me prisiljavati da jedem.
Sam znam najbolje,
kada mi je hrana potrebna, a kada ne.


– Kada mi umorne noge više neće dozvoljavati da hodam,
pruži mi ruku isto kao što sam je ja pružao tebi, 
kada si pravio prve korake.
 
– I ako ti jednom kažem, da više ne želim živeti,
 da želim umreti, ne ljuti se na mene,
jednoga dana ćeš me razumeti. Jednom ćeš spoznati,
 da sam ti u prkos svim učinjenim greškama, 
želeo sve  najbolje i pokušao da te pripremim  
za “putovanje“ kroz život.


– Ne  budi tužan, ne ljuti se i ne osjećaj  se bespomoćno,
kada me 

budeš gledao pored sebe takvog. Budi pored mene, pokušaj me razumeti i pomoći mi tako, kao što sam ja pomagao tebi,  kada si počeo živeti.


– Budi mi oslonac, pomozi mi da završim ’’putovanje’’ 
 s’ ljubavlju i  strpljenjem, vratiću ti osmehom i neizmernom ljubavlju, koju sam od uvek čuvao za tebe.

 
VOLIM TE  SINE/KĆERI!

 

 
 
ZAHVALJUJEM  SE  NEPOZNATOM  PRIJATELJU,
AUTORU OVOG  CIRKULARNOG  PISMA.!
NE  ZABORAVIMO  SVOJE  RODITELJE  I UZVRATIMO IM
S’ LJUBAVLJU,  PAŽNJOM  I  BRIGOM U SVAKOM TRENUTKU,
KAO  ŠTO  SU  ONI,  ČINILI  ZA NAS!
 

One response to ““RODITELJSKO PISMO“

  1. ____________________________…………..{♥} * {♥} _____________________________………….* ; {♥} *____________________________………: * {♥} * {♥} * ____________________________………{♥} * {♥} * {♥} ____________________________…..{♥} * {♥} * {♥} * {♥}_____________________________…….* ; * ; {♥} * ; * :____________________________………..;\\ \\ \\\\| / / /;____________________________………….\\\\ \\ Y/ / / ..______________________________………….`_\\ |/ _\’ ………____________________________…………../ \\\\Y// \\ ….._____________________________…………( ,-}={-, )…….._____________________________………….\\_//((\\_/ ……█♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█________________________________________________________________ █♥██♥█ ─♥──────█████─█████─█████─█████─♥──___────█♥██♥█ ───♥────█─────█───█─█───█─█────────♥___───█♥██♥█ ──────♥─█──██─█─██──█───█─█████──♥───___──█♥██♥█ ──♥─────█───█─█──█──█───█─────█─────♥─___─█♥██♥█ ────♥───█████─█───█─█████─█████─♥────___──█♥██♥█ ♥─────────────────────────────────__───_─♥█♥██♥█ ──♥─████──█─█████─█████─█───█─█████─♥─-_-─█♥██♥█ ─♥──█───█───█─────█───█─█───█─█──────♥─___█♥██♥█ ──♥─████──█─█████─█───█─█───█─█████─♥─___─█♥██♥█ ──♥─█───█─█─────█─█───█─█───█─────█──___─♥█♥██♥█ ─♥──████──█─█████─█████─█████─█████──♥___─█♥██♥█ _________________________________________♥______________________█♥██♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥ █ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ █♥█ ____________________________Bonsoir Nada_______________________________________Des Fleurs des Bisous et un Super week-end_____________________________Celà te convient-il?______________________________________________Sourire_________________________*******************************JP***************************

Оставите одговор

